:: FoLlOwErS ::

Thursday, December 30, 2010

PIALA AFF: ThE bEsT dEfEnDeR eVeR!

Assalamualaikum pembuka bicara
(jawab2..!)

TAHNIAH KEPADA PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA
MENANG 4-2 SECARA AGREGAT

mesti rata-rata daripada korang yang baca blog aku ni baru lepas tengok bola kat tv, kan2? aku bace banyak blog orang yang memuji gol keeper Malaysia. bukan aku tak suka. aku tak kisah. aku minat gak KFCM tu. tapi sebab die dah adw awek, hatiku beralih arah huahahaha

korang nak tau tak hati aku beralih kepada sapa? nak tau?? ish, malunye..!! kya..!! (terlebih sudah) kuikuikui

ha.. sape ek? jeng jeng jeng... ni ah orangnya...

MOHD MUSLIM AHMAD
(segak bergaya tak?)

hahaha bergaya sungguh encik Mohd Muslim Ahmad ni...!
kenapa aku minat die? die ni kira hebat ah pada aku. encik Muslim ni lahir pada 25 april 1989. kira umo die baru 21 tahun. mesti korang tertanya-tanya kan, pe yang hebat sangat dengan tarikh lahir die tu kan... tak de pape yang hebat pun, saje nak bagi tau korang je huahahaha (merepek jap hu~) tak de ah, aku nak bagitau die ni pemain HARIMAU MUDA. pasukan kebangsaan tu. yang pemain lain tu main untuk negeri je rata-ratanya. tapi die memang main untuk pasukan kebangsaan. i like... ^^

apa yang hebat lagi pasal die ni? ha.. die ni kapten pasukan harimau muda. wa.. i like more and more la about u, encik muslim.. hi~~ hahaha pasni, nombor 24 jadi nombor bertuah aku ah. sebab pe? sebab tu nombor jersi encik Muslim ni ah hahaha...

wa..!!! COOL..!!!

bila aku tengok pic kat atas ni, hati aku berdetik... ' walaupun rooney melutut depan aku sekalipun, aku tak kan kecewakan Muslim!' hi~~~ makin gatal nampaknye aku ni. hahaha love MUSLIM lor..!! ^^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::