:: FoLlOwErS ::

Monday, December 27, 2010

KaWaN-kAwAn BaRu

ha... mesti follower2 aku tertunggu-tunggu entri baru dari aku kan? yek ah, asyik dengan contest jw, x dw cite baru dari tuan tanah kan... (hi~~ perasan sendiri lagi)

kali ni aku nak cite pasal kawan baru aku kat universiti. korang nak tau x sape? ala, bukan korang kenal pun (saje tanya soalan meraban) kekeke yela2, sebab korang mendesak sangat nak tau, aku tunjuk ah pi-pic kawan aku yang baru ni... @_@

( cute tak kami semua?) kekekeke

ha, yang gambar 1st tu, nama die anna, 2nd anushiah. yang gambar ke 3 tu ramai sangat ah orangnye. mesti korang x dapat mngenal pasti yang mne 1 pic n yang mne nama hu~~ yang pic no 4 tu nama die aini. budak johor tu... (*_*)

anyway, diaorang ni kawan-kawan aku kat 'U'. cewah, cm grand jw dpt msuk 'U' kan hihi~~ (whatever la tuan tanah oi...) aku harap persahabatan kami berkekalan ah sampai habis 'U'.. eh2.. sampai akhir hayat. pe ah aku ni.. ish3... @_@

WISH : semoga korang semua sihat2 selalu... amin...!!
jumpa lagi bila naik sem baru ye... =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::