:: FoLlOwErS ::

Sunday, December 26, 2010

PEACE CONTEST

mesti korang tertanya-tanya kan, contest pe plak ah ni... kan2? hahaha (pandai2 jw aku)
ok ah, cm tajuk entri aku, ni peace contest. korang kena letak gambar korang yang gah wat peace ah, pe lagi hahaha
 tak tau camne peace tu? bia aku tunjukkan @_@
( camni ah peace nye )
[ memang unbelieveable ah klu korang tak tau peace sign tu cmne kahkahkah ]
ok, untuk join contest tu, aku dah pilih 1 peace pic aku yang paling mantop (perasan sendri pulak)

( comel tak penulis blog ni? )
hakhakhak mula ah perasan  sendiri hu~
ok ah, enough with all my crap hahaha
korang mesti nak tau pe syarat2 contest ni kan? aku malas nak tulis ni. korang usha ah blog admin ni huhu~
aku harap budak bertiga yang aku tag ni masuk ah contest ni. sape yang aku tag? nama2 orang yang bertuah itu adalah seperti berikut (cam karangan BM plak) :
  1. Ms liezkusut
  2. Ms lollipopluver and
  3. Ms eima
JOM JOIN JOM..!!!
untuk sesapa yang join
GOOD LUCK YO..!!
^^ 

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::