:: FoLlOwErS ::

Tuesday, July 5, 2011

salah aku ke? TT


aku tengah sedey skng ni... teramat tension.. aku bukan jenis orang yang suka bercerita.. aku suka tulis dalam diari. tapi sekarang ni diari aku tak de. jadi aku tak tau nak lepas kat mana tension aku ni... TT

kenapa ah personaliti aku macam ni ek? aku bukan jenis orang yang boleh diuruskan oleh orang lain dengan hanya berkata "semuanya akan okay" atau "sabar je la". kenapa aku tak macam orang lain? aku nak jadi macam orang lain... TT

macam mana aku nak berubah? siapa yang faham aku? tolong la... aku dah tak sanggup lagi nak tanggung masalah ni sorang2. mana kawan2 baik aku? aku perlukan korang...! TT atau aku memang tak de kawan baik? OMG... teruknya aku... TT

aku berseorangan ke kat dunia ni? salah siapa? salah aku ke? Ya Allah, bantulah hambaMu yang lemah ini...

3 comments:

  1. Hemm....sy bca story awk nie...
    lbh kurang je dgn sy...sy selalu simpan sorang2 masalah sy...sy x pndi nak b'cerita...

    ReplyDelete
  2. Jgn sedih2...
    awk dgn sy mcm sama la..
    kita boleh jdi fren..

    ReplyDelete
  3. @zhen: susah kan kalau simpan sorang2~ hmmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::