:: FoLlOwErS ::

Friday, July 1, 2011

nak tulis novel

annyeong chingu ya...! panggapta... huhuhu
hari ni aku nak tulis pasal novel. tapi bukan nak buat review. aku nak minta pendapat korang my dear follower~
aku nak tulis novel. dulu aku pernah tulis novel, cuma tak pernah diterbitkan je huhuhu aku buntu sebenarnya nak tulis pasal apa. biasanya novel mesti ah pasal cinta kan. jadi aku tak tau macam mana nak olah cerita cinta bagi fresh sikit bila orang baca wuhuhu aku buntu gilak..!!
korang ada idea tak? kalau ada sila la kongsi2 dengan aku huhu
aku ingat nak buat cerita cinta selepas kahwin.



sekarang ni memang banyak novel cinta macam tu. aku cuma nak cari jalan cerita yang lain sikit dari novel2 yang dah ada di pasaran tu je.
aku harap korang boleh tolong ye...!! huhuhu 
kalau rase2 adw idea mantooppp, sila tinggalkan komen or bg PM huhuhu
TQ GUYS...!!! >_< 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::