:: FoLlOwErS ::

Thursday, July 7, 2011

MANGA @ MANGA?

annyeong...!!! ahahahaha
mesti korang pening kan baca tajuk entri aku kali ni? MANGA @ MANGA??
mesti dalam otak korang tertanya-tanya, apa yang aku merepek ni kan?
hahaha
aku nak tulis pasal manga, tapi bukan buah manga tau..!! tapi pasal manga, komik katun jepun. aku minat giler baca manga jepun ni..! tapi yang dah di translate ah. sebab aku tak pandai bahasa jepun bwuahahahhaa >_<
aku suka baca manga yang dicetak. kalau yang online tu kureng sikit. payah nak feel ahahaha
ni aku nak tunjuk sikit koleksi manga jepun yang aku kumpul sekarang ni


amacam? ahahahha nnti aku nak tambah lagi koleksi bila adw duit lebey huhuhui

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::