:: FoLlOwErS ::

Saturday, January 7, 2012

wahai perasaan~

Ya Allah, apa yang harus aku lakukan? segalanya kabur. dia tak tahu apa yang aku rasakan. mungkin kerana apa yang kami rasakan berbeza. apa yang mampu aku lakukan adalah berdoa dan memohon kepada-Mu, Ya Allah, agar dia tahu apa yang aku rasakan.
kalau dia jodoh aku, bukakan pintu hatinya untuk menerimaku. tapi jika dia bukan jodoh aku Ya Allah, jauhkanlah dia dari hatiku ini...
banyak benda yang aku nak luahkan pada dia. tapi aku hanya mampu menyimpannya dalam hati. hanya Allah yang mengetahui segala yang bersarang di hati. aku tak mahu mengganggu dia dengan apa yang aku rasa. biarlah rasa ini mati dalam hati aku jika itu kehendak Allah kerana Dia Yang Maha Mengetahui.
perasaan ini... apa yang perlu aku lakukan? TT


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::