:: FoLlOwErS ::

Saturday, January 28, 2012

The Big "Three" In My Heart

assalamualaikum~
hello~
 annyeonghaseyo
-안녕하세요-
 hehehe mesti korang semua nak tahu kan apa big three tu kan? sebenarnya saya nak cerita pasal lagu korea favourite saya sekarang ni... ada 3 lagu yang saya selalu dengar sekarang ni. nak tahu apa dia? jom, saya bagitahu ye hahaha

  1. MBLAQ- It's war
 dah macam short movie dah mv dia. best kan!
live dia, mantooop~
2. TEEN TOP- Going Crazy
 
 
babo~ hahaha >_<
bergh~ diaorg ni menari memang sharp ah!! i like!! ^__^
 
3. B.A.P- Warrior<---- diaorang ni baru je debut kat music bank semalam, 27/1/2012
 
 
aaa!! saya suka music genre ni!!! boom boom~
saya suka part dance break tu!! huiyooo~ love it!!

antara 3 lagu ni, aku paling suka lagu warrior tu huhu music dia best~! amacam? korang pun minat tak lagu2 ni? hahaha tak minat pun tak apa. setiap orang ada pilihan masing2 kan huhuhokey, sampai sini saja entri aku kali ni hahaha buhbuy~ ^__^

p/s: MUSIC IS WORLD LANGUAGE~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::