:: FoLlOwErS ::

Monday, June 20, 2011

Lagu k-pop pertama dan kedua dihati aku

annyeong k-pop lover..!! jalcinetso?
ha.. berkenaan apa pulak entri aku kali ni ek?
kali ni aku nak cite pasal lagu k-pop pertama dan kedua dihati aku. tapi lagu2 ni bukan yang betul2 pertama dan kedua dihati aku tau...! korang faham x? ahahaha mesti tak kan?
sebenarnye cam ni. aku ni jarang minat lagu k-pop yang dinyanyikan oleh group perempuan. bukan bias ataupun diskriminasi gender okay...!!
macam yang aku pernah tulis dulu, aku ni suka melihat tarian yang power2. jadi pada aku, group perempuan ni sume banyak buat tarian yang comel2 jw huhu (jgn mare ye peminat snsd n group perempuan yang lain huhuhu)
jadi kat sini aku nak bagi tau lagu group perempuan mana yang adw dalam senarai 'my fav song' dalam handphone aku.
lagu 1st ialah:


ha.. dalam kumpulan f(x) ni aku minat amber, sbb tarian die sharp uhuhu
 
yang lagu ni pulak, aku tak tau ah knp aku minat huahahahahaha
okay, sampai sini jw entri aku kali ni..
to Hottest, just wait for 'HANDS UP' okay..!! >_<

p/s: aku paling minat lagu kim hyun joong- break down skng ni sbb music die mantoppp...!!! ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::