:: FoLlOwErS ::

Monday, June 20, 2011

Coklat cap 'NFAM'

sukenye hati..!!! kenapa?
sebab semalam aku berjaya buat coklat sendiri. pasni aku ingat nak buat bisnes sikit. maklumlah, aku ni sekarang adalah penganggur terhormat huhuhu
aku ingat nak jual coklat n nak jual sekali masa puasa nnti. harap menjadi dan berjaya ah.
aku tak ah berharap jadi kaya dengan jual coklat. cuma nak cari duit tepi masa cuti sem ni je.
kalau nak jual coklat, aku kena belajar lagi macam mana nak hias coklat tu bagi lebih menarik hahaha ni ah hasil yang aku dapat semalam. coklat cap NFAM huahahaha

 (saya budak baru belajar. kalau salah tolong tunjukkan)

p/s: yg coklat warna pink tu mak cik aku yang buat huhu jgn tertipu ye~ >_<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::