:: FoLlOwErS ::

Friday, December 16, 2011

-KARA UUM-

saya dengan bangganya ingin memperkenalkan kepada anda semua kumpulan KARA malaysia yang ditubuhkan di UUM. ahli-ahlinya adalah seperti dibawah :

(me and the gang) teheee~ >_<

(amacam? sama kan dengan gambar kat atas!) kerhkerhkerh~

hahaha jangan la kecewa. saya saja ja tulis tajuk entri yang gempak2 sikit bagi follower2 teruja nak baca kehkehkeh sebenarnya saja nak kenalkan kawan2 baik saya kat universiti ni. dah lama tak tulis post yang baru. maklumlah, busy buat assigment last2 minit kan. hehe korang jangan pula tiru ciri2 'pelajar kelas pertama' ni ye haha

 (comel kan kami~) hehehehe tolong la jangan buat2 nak muntah ye. nampak sangat jelesnya haha >_<



WE'RE THE BEST AMONG THE BEST

okay, sampai sini je entri saya buat kali ini. walaupun macam merepek je kan, layankan jelah blogger perasan macam saya ni haha suka hati korang la nak kutuk saya belakang2 kata "macam dia sorang ada kawan" atau "ingat comel sangat la tu" sebab saya tak kisah pun hehe sebab saya memang perasan comel~ kehkehkeh
p/s: 감사합니다

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::