:: FoLlOwErS ::

Sunday, October 2, 2011

Aku kecewa lagi. . .

Assalamualaikum~
apa kabar kawan2?
aku harap korang sihat2 sentiasa...
entri aku kali ni pasal kekecewaan aku.
aku harap korang sudi la baca ya...!! *wink wink*
 
korang pernah tak confess kat seseorang yang korang suka kat dia?
aku pernah. 2 kali tu hahaha
kali pertama, aku cakap kat budak tu aku suka kat dia, dan aku cakap la yang aku confess kat dia ni sebab nak hilangkan rasa suka aku tu kat dia. dia pun okay je la..
tak lama lepas aku confess tu, perasaan suka tu terus hilang. ajaib tak??
hahaha
kali kedua, aku confess benda yang sama.. budak tu pun okay gak.
tapi pas dia kata okay tu, air mata aku tak henti2 meleleh.
 
aku pun tak tau la kenapa.
sekarang aku dalam proses untuk menyembuhkan hati...
kali ni ambil masa lama pulak.
mungkin sebab dia sentiasa di depan mata.
korang ada tak tips2 yang berguna untuk aku melupakan dia dan menyembuhkan luka dihati ni tak?
kalau ada kongsi2 la ye~ *wink wink*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::