:: FoLlOwErS ::

Tuesday, February 1, 2011

hai senangnya dalam hati! hu~

Assalamualaikum...
dah lama aku tak tulis apa2 kat blog kesayangan aku ni (sayang la sangat hahaha). hari ni tetiba ada mood, terus aku tekan *New Post* cepat2. maklumlah, takut mood cepat hilang. tapi mesti korang pelikkan kenapa aku tetiba ada mood..

sebab...
sebab...
sebab aku dah sampai rumah hahaha baru je sampai johor pagi tadi dari kedah. penat sesangat, tapi gembira sangat kat rumah, tak terasa nak tidur huhu maklumlah, semua ahli keluarga ada kat rumah...

kepada kawan-kawan yang masih ada kat uum sintok, sabar na.. hari anda dirumah akan tiba juga huhuhu

aduh, akak aku suruh sapu rumah pula. kacau tul...! ni yang tetiba rasa ngantuk ni (pemalas punya budak) hahaha

eh, sebelum terlupa, nak ucap terima kasih kepada kawan sekampung aku, aishah sebab tolong belikan tiket balik johor!! TQ my friend..!! malam tadi pun aku balik dengan dia hahaha
 
ok lah, akak aku dah panggil tu. kang kalau dia mula membebel, sama macam umi aku hahaha anak-beranaklah katakan hahaha ciau dulu...!
PEACE NO WAR

P/S: jangan lupa doakan keselamatan rakyat Malaysia yang berada di Mesir...!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love Love Love

Love Love Love

My Lee Junho

My Lee Junho
Love Love Love

I LOVE K-POP ;)


:: ^_^ ::

::Annyeong! Let me know if you had been here! ^^::